Cristian Popa

Cel mai bun soft pentru DM500 (Optibox)

Incep o noua categorie,ceva mai speciala dedicata receptoarelor satelit cu linux DM500.Pentru cei care au achizitionat DM500 sau Optibox 550s voi propune un soft care pot spune ca a functionat cel mai bine.Am incercat Darkstar2,am incercat OpenPli,Gemini ,Nabilosat si inca cateva versiuni dar,dragi cititori,cel mai bun soft pentru DM500 (Optibox) mi sa parut imaginea celor de la GEMINI.


OpenPli este de asemeni o imagine foarte stabila,dar este imposibila folosirea pentru redat filme din retea cu DM500,deoarece nu apar folderele complet si nu poti sa-ti dai seama in ce folder te aflii.Probabil nu e complet compatibila cu VLC.Deci cea mai frecvent folosita de mine este Gemini carbon 470,spatiu ocupat in var 16% ,No time bomb si functioneaza perfect orice plugin ai incerca.Imaginea are un skin foarte placut,iar daca mai adaugi putina transparenta e si mai mai kool.

http://www.mediafire.com/download/emzgp2afbyoe3b7/Gemini+470+DM500+Carbon+Trans_Russian+Language_By+meteor.rar

3 comentarii

Write comentarii
15 noiembrie 2011, 06:02 delete

[...] pe dreambox,imaginea pe care o recomand eu este cea prezentata in articolul anterior, “Cea mai buna imagine pentru dm500 ” ffind vorba despre o imagine GEMINI. Player divx pentru dm500 [...]

Reply
avatar
27 aprilie 2012, 10:40 delete

[...] posesorii de Dreambox dm500,Optibox 500 ,recomand o imagine care arata si functioneaza incredibil.In articolul anterior v-am [...]

Reply
avatar

About Author

Cristian Popa

Blog personal cu diferite categorii de interese.