Cum sa suni gratis de pe net in orice tara

Posted by Cristian Popa  |  at  08:19 1 comment

Ei bine multi poate stiu aceste chestii,multi poate nu stiu sau poate doresc sa afle.Desigur sunt multe programe pe net care i-ti ofera aceasta facilitate,eu personal folosesc VOIPBUSTER,de pe care vorbesc eu si citiva membrii ai familiei gratuit,in orice tara.Toata chestia e sa-l incarci cu 10 euro si apoi ai convonbiri nelimitate oriunde doresti in lume,convorbiri care sunt gratuite 180 de zile,apoi trebuie reincarcat contul cu inca 10 euro.Chiar si in Romania e gratuit pe fix,pe mobil e undeva la 7-8 centi minutul.Eu zic ca renteaza.Calitatea sunetului este impecabila.Desigur apelurile nu sunt chiar nelimitate,sunt limitate pe saptamina,nu stiu sigur cite sute de minute gratuite ai pe saptamina,dar am sa ma documentez..



Oricum,programele sunt multiple,eu v-am prezentat doar cel pe care-l folosesc eu de citiva ani de zile.Daca doriti mai puteti suna direct de pe internet folosind casuta de mai jos,dar durata apelului este limitata de la 1,5 la 5 minute in functie de operatorul de telefonie pe care l-ati apelat sau in funtie de tara de origine.

Pentru a suna gratis downloadati justvoip

 

Tagged as:

About the Author

Write admin description here..

Get Updates

Subscribe to our e-mail newsletter to receive updates.

Share This Post

Related posts

Un comentariu:

  1. e exact o porcherie ,zice ca e gratis si apoi va trebue 10 euro,pai ori e gratis ori va treba bani cum e pana la urma

    RăspundeţiȘtergere

Copyright © 2013 Teme windows. WP Theme-junkie converted by BloggerTheme9
Blogger template. Proudly Powered by Blogger.
back to top